Helpdesk - Ticket rendszer joomlához

Több
5 éve 11 hónapja #14776 Írta: csezo
Helpdesk - Ticket rendszer joomlához téma létrehozva csezo által
Sziasztok

Használ valaki közületek helpdesk, titcket system -et?
Azt szeretném elérni, hogy a honlap tulajdonosok az egyedi kéréseiket ne mindenféle platformot (email, facebook, viber, hangouts) írogassák, hogy aztán jól elfelejtsem, hanem egyetlen helyen, ahol kezelni tudom azokat, jelezni a készültségi állapotot, esetleg vezetni a ráfordított munkaidőt részemről, lezárni egy egy kérést.

Vannak jobbnál jobb megoldások, amelyek felhőben működnek, de én már csak maradnék a földön, saját tárhelyen, hiszen némileg egyéni kinézetet is ki szeretnék alakítani.....

Esetleg valakinek ötlete, javaslata? Itt most nem arra gondolok, hogy a google milyen találatot ad, hanem konkrét személyes tapasztalat

Hátha

Ha értékesnek találtad a hozzászólást, azt a "KÖSZÖNÖM" gombbal jelezheted.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
5 éve 11 hónapja #14778 Írta: Balázs
Balázs válaszolt a következő témában: Helpdesk - Ticket rendszer joomlához
Sajnos egyiket sem használtam, így szerintem az értékelések alapján dönts: extensions.joomla.org/category/clients-a-communities/help-desk/

Ha bizalmas információt szeretnél közölni az adminokkal, akkor tedd az üzeneted tartalmát a [ confidential ][ /confidential ] címkék közé (szóközök nélkül).

Joomla! tanácsadás, oktatás, fejlesztés - joomlabs.hu

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
4 éve 10 hónapja #15823 Írta: gtgt
gtgt válaszolt a következő témában: Helpdesk - Ticket rendszer joomlához
Megkérdezhetem melyiket választottad végül?
Most ott tartok, hogy egy különálló rendszert (HESK) beteszek Joomla mellé.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!

Több
4 éve 10 hónapja #15825 Írta: csezo
csezo válaszolt a következő témában: Helpdesk - Ticket rendszer joomlához
Azt én is használtam, csak az ügyfelek nem. Folyamatosan emailen írták meg a nyűgöket, így aztán elengedtem

Ha értékesnek találtad a hozzászólást, azt a "KÖSZÖNÖM" gombbal jelezheted.

Jelentkezz be, hogy te is részt vehess beszélgetésben!